Uzlabo savu spēka potenciālu stiepjoties

Cilvēkus var iedalīt divās grupās- tie, kam patīk stiepties un tie, kam tas ne tuvu nepatīk. Turklāt liela daļa no tiem, kam nepatīk nereti vēl pirms jautājuma uzdošanas saka "es zinu, ka grēkoju nestiepjoties", un otri, parādot savu apzinīgumu, teic "es izstiepjos gan pirms, gan pēc treniņa". Un kā tad ir- stiepties vai nē? Ja jau tas nemaz nepatīk- vajag vai nevajag? Par to tālāk šajā rakstā.

Read More

Uzveic nogurumu pēc Covid-19 !

Kad nu jau vairāk kā gadu esam sadzīvojuši ar visiem tik ļoti apnikušo saslimšanu Covid-19 un pa kādam saslimušajam zināms ikvienam, arvien biežāk dzirdam, ka saslimšanai var būt arī ilgtermiņa sekas. 

Mēs ārkārtīgi ilgojamies pēc atgriešanās ierastajā ikdienā, un, šķiet, ikviens ieņēmis zemo startu, lai dzīvotu uz pilnu krūti. Tāpat arī tie, kas izslimojuši akūto Covid-19 fāzi, pēc slimošanas grib atsākt visu, ko varēja līdz tai. Taču šajā mirklī nereti nākas atskārst, ka vēlme ir, bet varēšana pagalam švaka. 

Kādas ir ilgtermiņa sekas pēc Covid-19 un kā tās veiksmīgāk pārvarēt?

Read More

Vai vispār iespējams pareizi sēdēt?

Nav pārsteigums, ka darbs pie galda ir lielākajai daļai sabiedrības. Vai tas ir pie datora, vai veicot kādus tehniskus darbus. Tāpat arī lielākajai daļai mūsdienu sabiedrības nav noslēpums, ka šāda darba veikšana nenāk par labu veselībai. Attiecīgi arī darba drošības instruktāžās saņemti norādījumi ergonomiski pareizai sēdēšanai, iespējams, iekārtota darba vide un iegādāti dārgākie galdi un krēsli. Bet kādēļ joprojām par šo runājam? 

Read More

Kā aukstās ziemas peldes ietekmē organismu?

Apgalvojumi par to, ka aukstās peldes ir labas veselībai, nav nekāds jaunums. Hipokrāts apgalvoja, ka ūdens terapija varot kliedēt lēnprātību un Tomass Džefersons sešus gadus ik dienu mērcēja savas pēdas aukstā ūdenī, lai uzturētu sev labu veselības stāvokli. Roņu kustība Latvijā arī nav nekāda svešā lieta, taču pēdējos gados, tā ir guvusi lielu popularitāti visās vecuma grupās, ar plašu skandināšanu par veselību uzlabojošu īpašību piemišanu. Bet, kādas tad ir ziemas pelžu atstātās sekas uz cilvēka ķermeni?

Read More

Zīdainim paaugstināts tonuss! Tiešām?

Biežākā sūdzība, kuru vecāki min, atnākot ar bērniņu uz konsultāciju pie fizioterapeita, ir par paaugstinātu muskuļu tonusu. Nereti tiek izmantoti arī apzīmējumi- hipertonuss jeb muskuļu hipertonija. “Hiper” norāda, ka kaut kas ir par daudz, virs normas, pārmērīgs.

Ir reizes, kad tas, ko mēs katrs saprotam ar paaugstinātu muskuļu tonusu, var diezgan būtiski atšķirties.

Ko fizioterapeiti saprot ar paaugstinātu muskulatūras tonusu zīdainim?

Read More

Fizioterapija tiešsaistē

Ārstējies, neizejot no mājām

Atsevišķi fizioterapijas pakalpojumi attālināti spēj sniegt līdzvērtīgu efektu kā klātienes terapija, taču veiksmīga fizioterapeita un pacienta savstarpēja izpratne attālinātu terapiju spēj padarīt vēl efektīvāku.
Īpaši svarīgi attālināti pakalpojumi ir gadījumos, kad nepieciešams redzēt personu tās ikdienas apstākļos, uzturošas terapijas atbalsta sniegšanai un gadījumos, kad personai nav iespējas saņemt pakalpojumu klātienē.

Tiešsaistē šobrīd nodrošinām šādus pakalpojumus:

  • fizioterapeita konsultācija;
  • individuāla terapijas plāna sastādīšana;
  • individuāla terapija;
  • grupu nodarbības: "Aktīva topošā māmiņa", "Nodarbība stīvajiem", "Kļūsti par SuperSPARmeni"

Kā notiek tiešsaistes vizīte

Pēc vizītes pieteikuma saņemsiet uzaicinājumu pievienoties Skype sarunai noteiktajā laikā.
Konsultācijas laikā pēc jūsu sūdzības uzklausīšanas un cēloņsakarību izvērtēšanas, terapeits var lūgt veikt noteiktas specifiskas kustības un ziņot par simptomiem. Situācijās, kur nepieciešams terapeita pieskāriens, iespēju robežās, ievērojot drošību, terapeits var mutiski norādīt, kur un ko nepieciešams izdarīt.

Individuālas nodarbības laikā terapeits demonstrēs, kas jāveic un komunicēs par jūsu piedzīvotajām izjūtām. Ar video starpniecību fizioterapeits spēs veikt nepieciešamās korekcijas.

Grupu nodarbībā klātienes un tiešsaistes dalībnieku kopējais skaits 3-10 (māmiņu nodarībām 3-8) dalībnieki.

Kas nepieciešams, lai nodrošinātu tiešsaistes vizīti:

  • uz pieteikšanās formā norādīto e-pastu tiks nosūtīta Skype saite, kas būs jāatver pirms vizītes;
  • lai pievienotos nodarbībai, nepieciešama vai nu Skype aplikācija, vai Google Chrome interneta pārlūks (otrajā variantā tev nav noteikti jābūt Skype lietotājam);
  • lai fizioterapeits tevi varētu redzēt, nodrošinies, ka tava ierīce novietota tā, lai esi redzams gan stāvus, gan guļus uz grīdas. Ja grupu nodarbībās atgriezeniskā saite no fizioterapeita tev nav būtiska, vari sevis filmēšanu izslēgt, bet individuālajās nodarbībās filmēšana jāatstāj aktīva;
  • uz pieteikšanās formā norādīto e-pastu saņemsi rēķinu par nodarbību. Šo rēķinu kopā ar maksājuma uzdevumu varēsi iesniegt savam apdrošinātājam vai pievienot savai nākamā gada ienākumu deklarācijai. Ja piesakies tiešsaistes nodarbībai, pieteikšanās formā komentāros norādi arī savu personas kodu.

Ja līdz iepriekšējās dienas plkst. 20:00 grupā nav pieteikušies vismaz 3 apmeklētāji, SPARS fizio patur tiesības atcelt grupas nodarbību, par to paziņojot reģistrētajiem apmeklētājiem līdz attiecīgās dienas plkst. 12:00, izmantojot norādīto kontaktēšanās formātu.

 

Uzdāvini svētkos veselību!

Ja svētkos vēli veselību, kādēļ gan to neuzdāvināt?!

SPARS piedāvā iegādāties dāvanu kartes, kuras iespējams formēt vai nu noteiktas summas apmērā, kādam no mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem vai veselai pakalpojumu grupai.

Mūsu pakalpojumu grupu ieteiktie varianti:

Biroja darbinieku veselības komplekts: 115€
✔️Individuāla fiziskā stāvokļa un riska faktoru izvērtēšana
✔️Vides riska faktoru izvērtēšana
✔️Individuālas vingrojumu programmas sastādīšana
✔️Pareiza vingrojumu izpildes apmācība
✔️Muguras masāža

Skrējēja komplekts: 180€
✔️ Skrējiena biomehāniskā analīze
✔️Individuāla fiziskā stāvokļa un iespējamā muskuļu disbalansa izvērtēšana
✔️Individuāla apmācība par pareizu un efektīvu stiepšanos
✔️Apmācība par muskuļu atslābināšanās tehnikām
✔️Vingrojumu apmācība skriešanas tehnikas uzlabošanai, kas balstīti uz biomehānikas analīzi
✔️Vingrojumu apmācība stabila skrējēja ķermeņa attīstībai


Veselas muguras starta komplekts: 140€

✔️Individuāla fiziskā stāvokļa un riska faktoru izvērtēšana
✔️Individuāli izstrādāta vingrojumu programma
✔️Individuāla nodarbība - apmācība pareizai vingrojumu izpildei mājas apstākļos
✔️Muguras masāža


Gudras sportošanas komplekts: 115€
✔️Individuālu mērķu izvirzīšana atbilstoši vēlamā rezultāta sasniegšanai, apmeklējot sporta zāli
✔️Individuāla fiziskā stāvokļa izvērtēšana
✔️Pareiza pamata vingrojumu izpilde - apmācība
✔️Vingrojumu apmācība veikšanai pēc sporta zāles apmeklējuma, lai rezultātu padarītu vēl efektīvāku

Mazkustīgums – risks veselībai

Rudens ir gandrīz jau klāt, un atvaļinājumu sezona tuvojas beigām, tādēļ biroju darbinieki, studenti un skolēni atgriežas pie saviem darba galdiem, kur ikdienā pavada daudzas stundas.

“Cilvēks nav radīts ilgstošai sēdēšanai un vienai pozai. Ķermenis ir būvēts tā, lai mēs varētu veikt daudz dažādu kustību.

Mūsdienas mūs ir savā ziņā piespiedušas apsēsties un fizisku darbu aizstāt ar it kā vieglākiem risinājumiem, taču ilgtermiņā šāds dzīvesveids mūsu ķermenim nenāk par labu,” uzsver Latvijas Fizioterapeitu asociācijas vadītāja Līga Līdumniece un iesaka, kā organizēt savas ikdienas gaitas tā, lai nodrošinātu veselīgai dzīvošanai nepieciešamo kustību minimumu.

Read More